Thursday, August 11, 2022

"Make the Right Call: Use 9-1-1 for Emergencies" in multiple languages

 Make the Right Call: Use 9-1-1 for Emergencies Traditional Chinese


Aug 11, 2022

「各位,請撥打正確的電話」網頁橫幅

請在緊急狀況下立即撥打9-1-1。該網站將幫助您瞭解應在何時將9-1-1作為您的緊急呼叫號碼,以及您怎樣做才能幫助接線員盡快派遣急救人員。我們全天候不間斷提供警務、消防、緊急醫療和心理健康服務。

什麼是緊急狀況?

緊急狀況對於不同的人來說有著不同的含義,應視具體情形而定。然而,在某些時候,人人都應向9-1-1求助。如遇以下情形,請立即撥打9-1-1:

  • 生命或財產面臨直接危險
  • 火災
  • 犯罪行為正在發生
  • 醫療緊急狀況
  • 有人需要心理健康服務

如果您不能打電話,請發送簡訊到9-1-1。僅限文字簡訊,不能包含照片或視頻。目前,只能用英語向9-1-1發送簡訊。

 

打電話時應該說什麼

一定要保持冷靜,這是最重要的一點。講話要清楚,要盡可能詳細地講述發生的事情以及您所在的位置,包括地址、主要十字路口或地標。提供這些資訊有助於接線員盡快派遣急救人員趕到現場。請記住,9-1-1的首要任務是為您提供所需的幫助。接線員不關心您的移民身份,也絕不會詢問。

 


非緊急資源


如果您沒有遇到迫在眉睫的緊急狀況,但仍然需要幫助,則可使用以下幾種資源:

Austin 3-1-1

撥打3-1-1或512-974-2000

當您撥打3-1-1時,Austin城市大使將接聽您的電話。全年都有城市大使全天候在崗,他們樂於回答您的任何詢問,或者協助您解決與Austin市政府部門或服務有關的問題。您還可以線上填寫服務請求以此獲得Austin市提供的多項服務。您還可以使用Austin 3-1-1移動應用程式來反映路面坑窪、塗鴉、流浪狗等問題。請瀏覽Austin 3-1-1網站,詳細瞭解其各項服務。

 

iReport Austin

瀏覽ireportaustin.com

您可以全年全天候使用Austin警察局(APD)的線上事件報告系統ireportaustin.com向Austin警察局報告非緊急事件。該門戶網站適用於報告非進行中的事件,即嫌疑人已離開現場或不在視線範圍內,或者生命或財產沒有面臨直接威脅。例如,您可以報告以下行為:

  • 襲擊或威脅
  • 威脅(恐怖威脅和威脅攻擊)
  • 入室盜竊
  • 故意損壞財物
  • 詐騙
  • 騷擾
  • 車禍中另一司機離開現場(肇事逃逸)
  • 涉及機動車的事故
  • 丟失物品
  • 偷竊

心理健康服務

撥打512-472-HELP (4357)

如果您或您認識的人正在經歷心理健康危機,或者需要立即尋求心理健康服務,可以撥打Integral Care的全天候心理健康危機熱線512-472-HELP (4357)獲得幫助。

如需詳細瞭解社區心理健康服務,請瀏覽Integral Care的網站

Read in browser »
share on Twitter Like Make the Right Call: Use 9-1-1 for Emergencies Traditional Chinese on Facebook

Make the Right Call: Use 9-1-1 for Emergencies Urdu

Aug 11, 2022 02:35 pm

 

Make the Right Call Image Banner Urdu

ایمرجنسی میں 9-1-1 پر کال کرنے میں ہچکچاہٹ محسوس نہ کریں۔ یہ سائٹ آپ کو یہ سمجھنے میں مدد کرے گی کہ آپ کو 9-1-1 کو اپنی پہلی کال کب کرنی چاہیے اور کال کرنے والوں کی مدد کرنے کے لیے آپ کیا کر سکتے ہیں کہ جلد از جلد پہلے جواب دہندگان کو اپنے راستے پر بھیجیں۔  پولیس، فائر، ایمرجنسی میڈیکل، اور دماغی صحت کی خدمات ہفتے کے ساتوں دن 24 گھنٹے دستیاب ہیں۔

 

ایمرجنسی کیا ہے؟

حالات کے مطابق سے مختلف لوگوں کے لیے ایمرجنسی کا مطلب مختلف چیزیں ہو سکتی ہیں۔ بہر حال، بعض اوقات ایسے ہوتے ہیں کہ ہر کسی کو مدد کے لیے 9-1-1 پر کال کرنا چاہیے۔ 9-1-1 کو فوری طور پر کال کریں اگر ان صورت حال میں شامل ہو:

  • جان یا مال کے لیے فوری خطرہ
  • آگ لگی ہو
  • ایک جرم ہو رہا ہے۔
  • ایک طبی ایمرجنسی
  • کسی کو دماغی صحت کی خدمات کی ضرورت ہے۔

اگر آپ کال نہیں کر سکتے تو 9-1-1  پر ٹیکسٹ کریں۔ صرف ٹیکسٹ میسجز، تصاویر یا ویڈیوز شامل نہ کریں۔ 9-1-1 متن کے ذریعے، اس وقت صرف انگریزی میں دستیاب ہے۔  

جب آپ فون کرتے ہیں تو کیا کہنا ہے

سب سے اہم چیزوں میں سے ایک جو آپ کر سکتے ہیں وہ ہے پرسکون رہنا۔ واضح طور پر بات کریں اور جو کچھ ہو رہا ہے اس کے بارے میں اور آپ کے مقام کے بارے میں جتنی تفصیل ہو سکے فراہم کریں بشمول ایک پتہ، بڑے چوراہے یا نشانات۔ یہ معلومات فراہم کرنے سے کال کرنے والوں کو جلد از جلد منظر پر پہلا جواب دہندگان تک پہنچنے میں مدد ملتی ہے۔ یاد رکھیں، 9-1-1 کی اولین ترجیح آپ کو وہ مدد حاصل کرنا ہے جس کی آپ کو ضرورت ہے۔ کال لینے والوں کو اس سے کوئی سروکار نہیں ہے اور وہ کبھی بھی آپ کی امیگریشن حالت کے بارے میں نہیں پوچھیں گے۔


غیر ایمرجنسی وسائل


اگر آپ کو فوری طور پر ایمرجنسی نہیں ہے لیکن پھر بھی مدد کی ضرورت ہے تو کئی وسائل دستیاب ہیں:

آسٹن  3-1-1

3-1-1 یا 512-974-2000 ڈائل کریں۔

جب آپ 3-1-1 ڈائل کرتے ہیں، تو آپ کی کال کا جواب شہر کے آسٹن کے سفیر دیا جاتا ہے۔ سفیر کسی بھی سوال کا جواب دینے کے لیے دستیاب ہیں، یا آسٹن کا شہر کے محکموں یا خدمات سے متعلق آپ کو کسی بھی مسئلے میں مدد کے لیے دن کے 24 گھنٹے، ہفتے کے 7 دن، سال کے 365 دن دستیاب ہیں۔ آپ بہت سی آسٹن کا شہر خدمات کے لیے آن لائن سروس کی درخواست بھی مکمل کر سکتے ہیں۔ آپ گڑھوں، گریفیٹی، ڈھیلے کتوں اور مزید کی اطلاع دینے کے لیے آسٹن 3-1-1 موبائل ایپ بھی استعمال کر سکتے ہیں۔ اس کی تمام خدمات کے بارے میں مزید جاننے کے لیے آسٹن 3-1-1 ویب سائٹ دیکھیں۔ 

آئی رپورٹ آسٹن

ireportaustin.comملاحظہ کریں۔ 

آپ APD کے آن لائن حادثوں کی رپورٹنگ سسٹم ireportaustin.com کا استعمال کرتے ہوئے دن کے 24 گھنٹے، ہفتے کے ساتوں دن آسٹن پولیس ڈیپارٹمنٹ (APD) کے ساتھ غیر ہنگامی واقعات کی رپورٹ درج کر سکتے ہیں۔ پورٹل ان واقعات کے لیے ہے جو اب جاری نہیں ہیں، جب مشتبہ افراد منظر یا نظر میں نہیں ہیں، یا جب جان یا مال کو فوری طور پر کوئی خطرہ نہیں ہے۔ رپورٹوں کی مثالیں شامل ہیں:

 

  • حملہ یا دھمکیاں
  • دھمکیاں (دہشت گردی کا خطرہ اور دھمکی کے ذریعے حملہ)
  • چوری
  • جرمانہ شرارت
  • دھوکہ
  • ہراساں کرنا
  • حادثہ جس میں دوسرا ڈرائیور جائے وقوعہ چھوڑ رہا ہے (ہٹ اینڈ رن)
  • موٹر گاڑی سے متعلق واقعہ
  • گمشدہ جائیداد
  • چوری

دماغی صحت کی خدمات

  512-472 پر کال کریں۔ مدد (4357)

اگر آپ یا آپ کا کوئی جاننے والا ذہنی صحت کے بحران کی ضرورت کا سامنا کر رہا ہے، یا اسے دماغی صحت کی فوری خدمات کی ضرورت ہے، تو Integral Care 24/7 ذہنی صحت کے بحران کی ہاٹ لائن   512-472مدد کے  لیے (4357)  کے ذریعے مدد دستیاب ہے۔

کمیونٹی دماغی صحت کی خدمات کے بارے میں مزید معلومات کے لیے، Integral Care کی ویب سائٹ دیکھیں۔

Read in browser »
share on Twitter Like Make the Right Call: Use 9-1-1 for Emergencies Urdu on Facebook

Make the Right Call: Use 9-1-1 for Emergencies-Spanish

Aug 11, 2022 01:58 pm

Make the Right Call Banner Image

En una emergencia, no dude en llamar al 9-1-1. Este sitio le explicará las situaciones en las que su primera llamada debe ser al 9-1-1 y qué puede hacer para ayudar a los operadores a enviar el personal de emergencia lo más pronto posible. Los servicios de policía, bomberos, emergencias médicas y salud mental están disponibles las 24 horas del día, los 7 días de la semana.

¿Qué es una emergencia?

Emergencia puede significar muchas cosas distintas para distintas personas, dependiendo de las circunstancias. Sin embargo, hay ciertos momentos en los que todos deben acudir al 9-1-1 para solicitar ayuda. Llame al 9-1-1 inmediatamente si la situación es:

  • Un peligro inmediato para la vida o propiedad
  • Un incendio
  • Un crimen en progreso
  • Una emergencia médica
  • Alguien que necesita servicios de salud mental

Si no puede llamar, envíe un texto al 9-1-1. Solo envíe mensajes de texto, no envíe fotos ni videos.  El servicio de texto del 9-1-1 solo está disponible en inglés en este momento.

 

Qué decir cuando llame

Una de las cosas más importantes que puede hacer es mantener la calma. Hable de manera clara y provea tantos detalles como sea posible sobre lo que está sucediendo y sobre la ubicación, incluyendo la dirección, intersecciones importantes o puntos de referencia. Proveer esta información ayuda a los operadores a enviar el personal de emergencia al lugar lo más rápido posible. Recuerde, la prioridad del 9-1-1 es enviarle la ayuda que usted necesita. A los operadores no les importa y NUNCA le preguntarán sobre su situación migratoria.

 

 


Recursos para situaciones que no son emergencias


Si no tiene una emergencia inmediata pero aún necesita asistencia, hay varios recursos disponibles:

Austin 3-1-1

Llame al 3-1-1 o al 512-974-2000

Cuando usted llama al 3-1-1, le atiende un embajador de la Ciudad de Austin.  Los embajadores pueden responder cualquier pregunta o asistir con cualquier asunto relacionado con los departamentos o servicios de la Ciudad de Austin y están disponibles las 24 horas del día, los 7 días de la semana, los 365 días del año. También puede completar una solicitud de servicio en línea para muchos servicios de la Ciudad de Austin. Además puede usar la aplicación móvil de Austin 3-1-1 para reportar huecos, grafitis, perros sueltos y más. Visite el sitio web de Austin 3-1-1 para conocer más sobre todos sus servicios.

 

iReport Austin

Visite ireportaustin.com

Puede presentar un reporte para incidentes que no son emergencia en el Departamento de Policía de Austin (APD) las 24 horas del día, los 7 días de la semana, todo el año, usando el sistema de reporte de incidentes en línea de APD: ireportaustin.com. El portal es para incidentes que ya no están en progreso, cuando los sospechosos ya no están en la escena o no los puede ver, o cuando no hay un peligro inmediato para la vida o propiedad. Entre los ejemplos de reportes se encuentran:

  • Agresiones o amenazas
  • Amenazas (amenaza terrorista o agresión por amenaza)
  • Entrada ilegal con fines delictivos
  • Delito contra la propiedad
  • Fraude
  • Acoso
  • Choque en el que el otro conductor abandona la escena
  • Incidente con un vehículo motorizado
  • Pérdida de propiedad
  • Hurto

Servicios de salud mental

Llame al 512-472-HELP (4357)

Si usted o alguien que conoce está pasando por una crisis de salud mental o si necesita servicios inmediatos de salud mental, hay ayuda disponible a través de la línea directa de crisis de salud mental de Integral Care . Llame al 512-472-HELP (4357) las 24 horas del día, los 7 días de la semana.

Para obtener más información sobre servicios de salud mental en la comunidad, visite el sitio web de Integral Care.